Uitgevoerde Opdrachten


Axon

AXON is een waardegedreven en flexibel business contactcenter dat maatwerk voor bedrijven en diensten levert op verschillende domeinen:
24/7 telefonische permanentie, telemarketing, immodesk, online agendabeheer.

  • Uitdaging

    De zaakvoerder wil veel meer tijd voor de groei van haar zaak. Ze wil taken delegeren naar de juiste mensen en maken dat de medewerkers beter worden aangestuurd.

  • Aanpak

    De zaakvoerder en elke werknemer vulde de iWAM test in. Eerst volgden 2 sessies met de zaakvoerder op basis van de analyze van haar rapport, het teamrapport en de rapporten van de individuele werknemers. Vervolgens kreeg elke werknemer een individuele feedback over hun eigen iWam test. Daarna volgden nog eens 4 intensieve begeleiding sessies met de zaakvoerder.

  • Resultaat

    Mensen op de juiste plaats, aanstelling van een office manager, veel meer efficiëntie en slimmer personeelsbeheer. Grote tevredenheid bij de medewerkers over hun individuele feedbacksessie en de verkregen inzichten. Zaakvoerder die zich eindelijk kan concentreren op de uitbouw van de zaak.


Arseus Dental

Arseus Dental levert innovatieve, geïntegreerde oplossingen, geschikte technologieën en diensten voor tandartspraktijken voor de Europese markt.

  • Uitdaging

    Ontwikkeling van Teamcoach

  • Aanpak

    Samen met de coach vulde elk teamlid de iWAM vragen in. Eerst volgde een feedbacksessie over de werkmotivaties van de coach en e andere teamleden met een focus op de “gaps” tussen beide. Daarna ging de coach daadwerkelijk met de nieuwe verkregen inzichten aan de slag. Stap voor stap integreerde zij de materie in haar dagelijks werk en aanpak.

  • Resultaat

    Elk teamlid wordt nu op een veel individueler manier aangestuurd door de coach. De teamleden voelen zich ook beter. Het openbloeien van teamcoach.


3E

3E levert advies wereldwijd diensten en software oplossingen voor ‘sustainable’ energie ontwikkelingsprojecten. Zij begeleiden hun klanten in de ontwikkeling en operationeel maken van herbruikbare energie installaties.

  • Uitdaging

    Teamleader naar een hoger niveau brengen.

  • Aanpak

    iWAM werd ingevuld door elke teamlid. Daarna volgde een Intensieve begeleiding van teamleader om veel beter in te spelen op de individuele motivaties van zijn medewerkers.

  • Resultaat

    Teamleader leidt zijn team nu met veel meer efficiëntie en inzicht.


Euroclear

Euroclear is de prominente provider van post-trade diensten. Meer dan 50 jaar werken zij samen met de grootste namen in de financiele wereld.

  • Uitdaging

    Teamcoaches trainen tot volwaardige coaches en hen leren inspelen op de individuele verschillen.

  • Aanpak

    iWAM werd gebruikt om de coaches inzicht te geven in hun team, in de “gaps” tussen hun eigen werkmotivaties en de werkmotivaties van hun medewerkers. De Jobmotivation coach gaf eerst een feedbacksessie aan de verantwoordelijken en een specifieke “coach the coach” training waarbij de iWAM rapporten werden gebruikt en geïntegreerd. Vervolgens kregen de coaches individuele begeleiding waarbij iWAM als basis voor de sessie werd gebruikt.

  • Resultaat

    De Coaches hebben nu veel meer kennis en inzicht hoe individuele medewerkers te begeleiden en hoe ze te raken in hun job. Hoger niveau van coaching. Het openbloeien van een aantal medewerkers en het (her)-ontdekken van hun ware potentieel.